استفاده ناقص از فناور‌ی مانع پیشرفت سریع کشور می‌شود
جمعه ، ۲۳ مهرماه ۱۳۸۹
مدیر یک شرکت اینترنتی با بیان اینکه در ایران همیشه فناوری به صورت ناقص ارایه می‌شود، گفت: وقتی فناوری وارد کشور می‌شود باید به صورت کامل از آن استفاده شود، نه اینکه در استفاده از سرویس‌ها محدودیت ایجاد شود.